POLSKI OUTDOOR. REKLAMA W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ.
Autorzy: Elżbieta Dymna i Marcin Rutkiewicz
Wydawnictwo Klucze 2009
Ilość stron: 214
Oprawa: twarda
Wymiar: 270x230 mm
EAN: 9788361594123
ISBN: 978-83-61594-12-3
Autorzy: Elżbieta Dymna i Marcin Rutkiewicz
Wydawnictwo Klucze 2009
Ilość stron: 214
Oprawa: twarda
Wymiar: 270x230 mm
EAN: 9788361594123
ISBN: 978-83-61594-12-3
Publikacja ukazująca skalę degradacji krajobrazu Polski przez niekontrolowany zalew tzw. reklamy zewnętrznej. Album zawiera też diagnozę przyczyn obecnego stanu rzeczy i kompleksową propozycję działań naprawczych.
Do publikacji wypowiedzieli się m.in. Jacek Żakowski, Zbigniew Hołdys, Marcin Meller, Magdalena Cielecka, Wojciech Eichelberger, Xawery Żuławski, Edward Dwurnik, Wojciech Krukowski, Wiktor Osiatyński i kilkadziesiąt innych postaci ze świata kultury, nauki i mediów.
ALBUM ROZDAJEMY GRATIS dla decydentów i dziennikarzy kluczowych mediów. Otrzymali go m.in.: prezydent, premier, członkowie Rady Ministrów, wszyscy posłowie i senatorowie sejmu ub. kadencji, prezydenci dużych i średnich miast i istotnych gmin, wojewodowie, przedstawiciele organizacji pozarządowych, niektóre biblioteki.
Od 2009 do 2011 roku rozdaliśmy ok. 800 albumów.
ABY POBRAĆ PUBLIKACJĘ, KLIKNIJ TUTAJ.
W RAZIE PROBLEMÓW Z POBRANIEM PROSIMY O KONTAKT NA ADRES stowarzyszenie@miastomoje.org, PRZEŚLEMY INNY LINK!
ZAMÓWIENIA PŁATNYCH KOPII DRUKOWANYCH: klucze@wydawnictwoklucze.pl